„Ovaj događaj nije događaj samo o kupovini i prodaji, već i kako da budemo kreativni u pronalaženju odgovora na globalne izazove, da povežemo kompanije i naučimo nešto novo“, rekao je Čadež. Prema njegovim rečima vreme je takvo da ne znamo šta možemo očekivati od globalne krize što zahteva novi pristup. „Vi koji ste ovde stvarate inovacije i pišete budućnost u raznim delatnostima. Cilj je da čujemo velike ljude i da zajedno pronađemo rešenja za izazove koji su pred nama“, naglašava Čadež.
Na samitu učestvuju menadžeri kompanija Thyssenkrupp Automotive, INEOS, L’Oréal, Zentis, OSCE, Celonis i mnogi drugi.
Jedan od organizatora skupa, direktor Mercuri Urval Matijas Loidold ocenjuje da su Srbija i region Zapadnog Balkana odlična mesta za investicije, a posebno za niršoring.
Ferdinand Viland, zadužen za sektor nabavke u kompaniji Thyssenkrupp Automotive rekao je da je Zapadni Balkan region sa velikim mogućnostima za kompanije iz automobilske industrije koje ovde mogu da prebace deo proizvodnje sa dalekih destinacija. „ U Interconnect-u vidimo veliku šansu za povezivanje sa kompanijama iz ovog regiona“, poručuje Viland.
Yasar Hanli, direktor za digitalizaciju u kompaniji L’Oreal ističe da u oblasti digitalizacije poslovanja postoje velike mogućnosti za razmenu znanja i iskustava, a da je ovaj samit pravo mesto za to.
Tokom dva dana učesnici Interconnect Executive Summit-a imaće priliku da se poslovno povežu sa partnerima putem B2B platforme, kao i da učestvuju na radionicama, čuju mišljenja i savete eksperata u oblasti digitalne transformacije i upravljanja lancima snabdevanja.
Samit organizuju Privredna komora Srbije, Komorski investicioni forum Zapadnog Balkana (KIF ZB6) i kompanija Convenstenics. Na skupu učestvuju kompanije različitih sektora počev od informacionih tehnologija, automobilske, metalske i elektro do prehrambene industrije.