
Karavan „Moja Srbija“ nastavlja put – Požarevac, Kragujevac, Kruševac
15/06/2016Ove godine Karavan „Moja Srbija“ proći će kroz ukupno 14 gradova Srbije: Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Čačak, Zrenjanin, Sombor, Kruševac, Vranje, Valjevo, Novi Pazar, Užice, Zaječar, Požarevac
Sandra Vlatković
U NAREDNA tri dana, promotivni karavan Turističke organizacije Srbije (TOS) pod nazivom,,Moja Srbija“ će proći kroz Požarevac (16.jun), Kragujevac (17.jun) i Kruševac (18.jun). Ovaj karavan deo je istoimene kampanje TOS – a namenjene domaćim gostima i predstavljanju turističke ponude Srbije u letnjem periodu.
Zabeležena uspešna promocija turističke ponude Srbije u okviru karavana „Moja Srbija“ u Užicu, Novom Pazaru, Zaječaru, Nišu i Vranju, uverava nas da će se i na narednim stanicama sve to ponoviti. To garantuju bogat zabavni program, projekcije turističkih filmova, kao i kviz znanja „Koliko poznaješ Srbiju – 52 vikenda u Srbiji“. Kviz će najsrećnijim posetiocima obezbediti nezaboravan doživljaj leta 2016 u Srbiji. Program na svakoj stanici karavana „Moja Srbija“ traje od 17-22 časa.
Ove godine Karavan „Moja Srbija“ proći će kroz ukupno 14 gradova Srbije: Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Čačak, Zrenjanin, Sombor, Kruševac, Vranje, Valjevo, Novi Pazar, Užice, Zaječar, Požarevac.
U okviru karavana, a u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama, udruženjima ,, Srbija za mlade“, Udruženjem banjskih i klimatskih mesta Srbije, JP „Skijališta Srbije“ i udruženjem hotelijera i restoratera Srbije „HORES“, TOS promoviše turističku ponudu naše zemlje namenjenu odmoru u letnjem periodu.
Na štandovima lokalnih turističkih organizacija posetioci mogu i da degustiraju karakteristične lokalne specijalitete u skladu sa programom „52 ukusa Srbije“. U pomenutim gradovima, pored samih domaćina, predstavljaju se i destinacije koje gravitiraju ka tom gradu, kako bi zajednički predstavili svoju regionalnu ponudu.
Karavan je i prilika i da se promoviše subvencionisana mera Vlade Republike Srbije – vaučeri za odmor u Srbiji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija. Na karavanu se obeležava i 160. godišnjica rođenja velikog srpskog naučnika Nikole Tesle, kroz filmove o Tesli i deljenje suvenira posvećenih ovom naučniku.
Kampanjom „Moja Srbija“ TOS promoviše i ponudu Srbije u predstojećem letnjem periodu kako putem ambijentalnog oglašavanja, tako i korišćenjem on-line kanala promocije uz naglasak na društvene mreže kao generatore velikog broja značajne ciljne grupe turista.♦