SNN o tome ko je plaćao Rudolfa Đulijanija da savetuje Vučića

 

Nikada nije otkriveno koja je to privatna firma platila Đulijanijeve usluge umesto SNS-a i kakva tačno veza postoji između te nepoznate firme i Aleksandra Vučića


AMERIČKA televizija CNN objavila je na svom web sajtu tekst u kom se navodi da je jedna nepoznata privatna firma platila Rudolfa Đulinalija da savetuje Aleksandra Vučića

Vučić je 2012. godine odlučno demantirao navode da je Đulijani bio plaćen da ga savetuje.

Međutim, najnoviji izveštaj CNN-a otkriva da je Đulijani pre četiri godine priznao da je bio plaćen da savetuje Vučića i to preko nepoznate firme.

– Mi ne učestvujemo u kampanji i nikoga nismo podržali. Ja ne znam mnogo o izborima (u Srbiji) da bih to mogao da uradim. Mi smo ovde da ga savetujemo. Plaćena je moja kompanija za savetovanje. Ja nisam plaćen. Moju kompaniju platila je jedna privatna firma, ne izborni štab (SNS-a), rekao je Đulijani, a prenosi CNN.

Američka televizija dodaje da je pokušala da stupi u kontakt sa Đulijanijem povodom te izjave, ali im on nije odgovorio.

Nikada nije otkriveno koja je to privatna firma platila Đulijanijeve usluge umesto SNS-a i kakva tačno veza postoji između te nepoznate firme i Vučića.

CNN podseća da je Đulijanijeva poseta Beogradu u tom periodu izazvala kontroverze. Američka ambasada u Beogradu objavila je tada da “dolazak Rudolfa Đulijanija u Beograd ne predstavlja predizbornu podršku SAD određenom političkom kandidatu ili partiji”.

Tadašnja državna sekretarka Hillari Klinton privatno je kritikovala Đulijanija.

CNN još dodaje da je Vučić nekada bio nacionalista:.

“Vučić je devedesetih godina, kao ministar informiranja, gasio medije i kažnjavao novinare koji su kritikovali vlast.”, objavio je CNN.(Agencije)