Proglašeni najbolji u turizmu 2022 – nagrada ‘’Turistički cvet’’ dodeljena 37 put

Proglašeni najbolji u turizmu 2022 – nagrada ‘’Turistički cvet’’ dodeljena 37 put

17/12/2022 Off By BERB

Foto: TOS

 

U svečanoj atmosferi Dream Event Centra u Beogradu, Turistička organizacija Srbije je u četvrtak, 15. decembra, dodelila najviša priznanja u turizmu – ‘’Turistički cvet’’, proglasila najuspešnije u srpskoj turističkoj privredi tokom 2022. godine i nagradila one koji su tokom godine na najbolji način podigli nivo turističke usluge, doprineli razvoju, unapređenju i promociji turizma Srbije.

 

Na samom početku gostima se obratio Ministar turizma i omladine gospodin Husein Memić.

U nastavku je svoje utiske prenela Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije, iznoseći veliko zadovoljstvo.

Pored visokih zvanica događaju su prisustvovali predstavnici lokalnih turističkih organizacija, hotela, turističkih agencija, predstavnici medija, organizatori manifestacija i mnogi drugi.

Veliku konkurenciju u 37. po redu trci za Cvet činilo je 95 prijavljenih kandidata raspoređenih u 7 različitih kategorija. Za razliku od prethodne, ove godine su uvedene dve nove kategorije „Influenser / Bloger“ i „Elektronski ili štampani mediji za predstavljanje Srbije kao turističke destinacije“. Izbor za najbolje je prošao kroz glas publike i ocene stručnog žirija.

Dobitnici nagrade TURISTIČKI CVET za 2022. godinu su:
1. Turistička organizacije Loznica (kategorija: Turistička organizacija)
2. Beogradski maraton (kategorija: Turistička manifestacija)
3. Turistička agencija TARA TURS (kategorija: Turistička agencija)
4.
a. Hotel Fruške Terme (kategorija: Ugostiteljski objekat za smeštaj – Hotel)
b. Lala Vineyard Glamping Resort (kategorija: Ostali ugostiteljski objekat za smeštaj)

5. Muzejsko-turistički kompleks „Šarganska osmica“ (kategorija: Pravni subjekt za doprinos unapređivanju turističke ponude i promocije turizma)
6. Boris Radošević – Lutajući putnik (kategorija: Influenser / Bloger)
7. TV emisija „Šarenica“ (kategorija: Elektronski ili štampani medij za predstavljanje Srbije kao turističke destinacije).

Značaj ovogodišnje dodele nagrada višestruko je veći uzevši u obzir da je turizam u celom svetu bio pod ogromnim izazovom prethodne dve godine, a uspeh oporavka Srbije kao turističke destinacije je zajednički.