Najavljen 43. Međunarodni sajam turizma

Najavljen 43. Međunarodni sajam turizma

24/02/2022 Off By BERB
  1. Međunarodni sajam turizma (24 – 27. mart)
  1. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA (24-27.mart)
  1. Međunarodni sajam vina BEOWINE (25 – 26. mart)

 

Sajam turizma u Beogradu jedinstven je događaj globalne turističke privrede, mesto sveobuhvatne ponude i direktnih susreta ljudi sa zajedničkim poslovnim i putničkim  interesovanjima.

 

Ovogodišnja manifestacija biće usmerena ka oporavku i obnovi turističkog ambijenta, kao i promociju trendova i inovacija koje će oblikovati budućnost turističke industrije. Sa sajmom će krenuti talas nove energije, a kroz uspostavljanje kontakata i umrežavanje učesnika, trasiraće se pravac ostvarivanja boljih poslovnih rezultata.

Pored tradicionalno aktuelnih morskih destinacija, letnji turizam je poslednjih godina svoje mesto ustupio i planinskom turizmu, koji svojom ponudom prirodnih lepota, čistog vazduha i brojnih kulturnih, gastronomskih i aktivnih tura izaziva pažnju turista. Slogan Sajma turizma „Između planina i mora“ potvrđuje ovaj trend i poziva ljubitelje putovanja u nove avanture.

Na Sajmu turizma u halama 1 i 4 Beogradskog sajma učestvovaće turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, međunarodni tur-operatori… Fokusirajući se na poslovne kontakte iz zemlje, regiona, kao i tradicionalnih tržišta gde naši ljudi putuju i onih odakle nam dolazi najveći broj turista, Sajam turizma kreiraće ambijent u kome će se spojiti ponuda i potražnja.

Ekskluzivne sajamske cene, first minute ponude i paketi sa mnoštvom pogodnosti

Posetioci imaju priliku da izaberu putovanja prema svojim afinitetima: porodična putovanja, putovanja za mlade, daleke destinacije, koje mogu odabrati iz ponude: Grčke, Turske, Crne Gore, Egipta, Bugarske, Rusije, Severne Makedonije, Tunisa, Rumunije, Slovačke, Mađarske i dr.

Prvi put na sajmu nastupa Malezija sa svojom bogatom turističkom ponudom.

 

Turizam Srbije

Srbija je već niz godina pozicionirana kao omiljena i nezaobilazna destinacija u ovom delu Evrope, sa konstantnim porastom broja noćenja i dolazaka. Raznoliki sadržaji za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu… uz nadaleko čuveno gostoprimstvo, razlog je zbog kog u Srbiji uživaju gosti iz celog sveta, ali i domaći turisti koji se sve češće opredeljuju za odmor u svojoj zemlji.

 Sajam će ove godine biti i u znaku koncepta Srbija stvara koji ističe važnost kreativnih industrija, nauke i ekonomije zasnovane na znanju, pruža se podrška umetnicima i stvaraocima da izlaze na međunarodnu scenu i afirmišu se najviše savremene vrednosti – kreativnost, inovativnost, autentičnost, znanje i talenat.

Zahvaljujući turističkim vaučerima Vlade Srbije za boravak u domaćim turističkim centrima i ove godine biće dodatno podstaknut razvoj domaćeg turizma.

 

Poslovne aktivnosti na Sajmu turizma

U saradnji sa poslovnim partnerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, ove godine nastavlja se rad na B2B programu. U specijalnom prostoru „B2B Meetings“ (hala 1) zahvaljujući B2B poslovnom portalu namenjenom registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca održaće se veliki broj sastanaka. Očekuje se da ovaj segment bude atraktivan kao i 2020. godine, kada je tokom prva dva poslovna dana sajma održano preko 300 sastanaka.

Beogradski sajam je i na ovogodišnjoj manifestaciji nastavio sa programom organizovanog dovođenja kupaca.

 

  1. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA (24 – 27.mart) u halama 2A i 2C

Deo je velike i uspešne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede.

HORECA okuplja najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

U izlagačkom delu posetioci mogu da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, opremu za bankete, radnu odeću i obuću, suvenire, stručnu literaturu i publikacije. Posebnu pažnju na Sajmu hotelsko – ugostiteljske opreme zavređuju proizvođači i uvoznici poznatih brendova u oblasti IT rešenja, ozvučenja i rasvete.

  1. Međunarodni sajam vina BEOWINE (25 – 26. mart) u halama 3 i 3A

Veliki vinski događaj okupiće vodeće proizvođače, uvoznike i ljubitelje najkvalitetnijih vina.

Pored Srbije, na Sajmu vina ove godine učestvuju proizvođači vina i opreme iz Italije, Slovenije, Hrvatske, Mađarske, Republika Srpske, Crne Gore, Ukrajine, Austrije, a očekuju se potvrde iz Francuske, Severne Makedonije, Portugalije i dr.

Na sajmu će se predstaviti dosta novih izlagača iz Slovenije (Puklavec), Hrvatske (Badel 1862, Kutjevo, Galić, Kolarić, Jakovac, Mediteranski začini…), Mađarske, a po prvi put na sajam stiže izlagač iz Ukrajine.

Sekretarijat za privredu i turizam AP Vojvodine će upriličiti na velikom štandu nastup vinara iz Vojvodine.

Kroz predstavljanje i ocenu aktuelne izlagačke ponude, edukaciju o novim trendovima u regionalnom i globalnom vinarstvu, degustaciju aktuelne berbe velikog broja proizvođača, posetioci će dobiti priliku da uživaju u sinergiji koju BeoWine godinama uspostavlja.

U planu je bogat prateći program sa radionicama, masterklasovima, panel diskusijama i drugim sadržajima bez kojih se ne mogu zamisliti veliki vinski događaji.

Sajam turizma uz prateće manifestacije prilika je za susrete poslovnih ljudi u turističkom, hotelskom i ugostiteljskom biznisu, za posetioce mogućnost za ekskluzivne sajamske pogodnosti za putovanje i odmor, ali i degustaciju najboljih vina, rakija i gastronomskih specijaliteta ovog podneblja.

Celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije, uz druženja i nezaboravne susrete razlog su zašto posetioci vole i iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.

 

Radno vreme sajmova:

ČET – SUB, 24 – 26. mart: 10:00 – 19:00
NED, 27. mart 10:00 – 18:00

 

Ulaznice: Cena pojedinačne ulaznice je 400 RSD, grupna ulaznica  300 RSD,  grupna ulaznica za đake i studente 300 RSD.

Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti: 2.000 RSD

Parking: 200 RSD po satu.

 

Medijski partneri manifestacije: Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Tourism-InSider, Turizmcinin gazetesi, TU Magazin, Kongresni turizam, Turistički Svet, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media Group, Color Press Group, Furaj.ba, Turistička prizma, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, SAT Media Group, Turizam TV.