Моравски коридор највеће градилиште у Србији

Моравски коридор највеће градилиште у Србији

07/09/2021 Off By BERB

Фото: МГСИ/Ђорђе Крстић

 

У овом тренутку, од 1.200 километара ауто-путева и брзих саобраћајница које градимо и пројектујемо, најинтензивнији радови се изводе на Моравском коридору где сваки дан имамо преко 2.000 радника, изјавио је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић током обиласка радова на мосту преко Јужне Мораве на траси Моравског коридора.

 

 

“На Моравском коридору полако улазимо у завршну зону радова од Појата до Крушевца, а отворили смо радове и на делу од Адрана до Мрчајеваца. Свима је већ јасно да је Србија највеће градилиште у овом делу Европе. Ми данас практично немамо незапосленог грађевинског радника, свако може да нађе посао на једном од 80.000 градилишта, колико их сада има активних у Србији“, рекао је Момировић.

 

Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић заједно је са директором Коридора Србије Александром Антићем обишао радове на мосту преко Јужне Мораве који се налази на деоници аутопута од Појата до Крушевца, у склопу Моравског коридора.

 

 

Министар Момировић истакао је да је поносан на све што је до сада урађено и захвалио се радницима и представницима компаније „Бехтел Енка“, људима из надзора, као и тиму Коридора Србије на челу са директором Антићем. На овој траси гравитира око пола милиона људи, а министар Момировић је додао да ће овај ауто-пут омогућити да се уради нешто о чему се некада само сањало – да се споје Западна Србија са регионом централне Србије и да се споји Крушевац са Чачком.

 

„У овом тренутку, без икакве дилеме Моравски коридор је највеће градилиште у Србији. Јуче је било овде ангажовано 2.265 радника, са 885 јединица механизације. У потпуности је отворена траса у делу од Појата до Крушевца, где радимо на 77 различитих градилишта. Најзначајнијe је 10 мостова и 3 надвожњака“, казао је директор Коридора Србије Александар Антић.

 

 

Моравски коридор је од изузетног значаја јер повезује централне делове Србије са два најважнија путна правца Коридорима 10 и 11. Ова саобраћајница ће повезати сва већа насеља централне Србије између Појата и Чачка – Ћићевац, Сталаћ, Крушевац, Трстеник, Врњачку Бању, Краљево и Чачак, где живи око пола милиона становника. Моравски коридор ће бити први дигитални ауто-пут у Србији.