Врњачка Бања пример како се развија туристички бренд
06/08/2021Министарка трговине, туризма и телекомуникација, Татјана Матић посетила је Врњачку Бању и 14. издање фестивала Lovefest, који је синоћ званично почео.
”Врњачка Бања је већ регионални туристички бренд, који се позиционира и у европским оквирима и даје пример другим дестинацијама у нашој земљи на који начин се развија туристички бренд и производ”, рекла је Матић.
Матић је такође истакла да је Lovefest манифестација од великог значаја и да је за последњих деценију и по трајања у великој мери допринела развоју туризма Врњачке Бање. Овом приликом честитала је организаторима на сјајној организацији и мерама заштите које спроводе у пандемијским условима.
”Врста организације и протокола на фестивалу Lovefest, када говоримо о заштити од КОВИД-19, кључна је и требало би да се примењује приликом организовања свих манифестација у Србији у будућем периоду”, изјавила је Матић.
Током посете фестивала, министарка је обишла и пунктове за израду брзих антигенских тестова, где је током дана било тестирано преко 6000 младих људи, од којих је само 8 било позитивно.
Додала је и да је ово доказ да је у контролисаним условима могуће организовати догађаје и манифестације који нашу туристичку понуду чине богатијом и уједно допринети подизању свести, поготово код младих људи, о неопходности вакцинације како бисмо могли да учествујемо у манифестацијама попут ове.
Министарство трговине, туризма и телекомуникација је у периоду 2015-2021. године за пројекте развоја туризма у Врњачкој бањи укупно определило 207 милиона динара.