TOS uvodi inovacije u promociju turističkih potencijala Srbije
01/07/2016Turistička organizacija Srbije omogućila je ovim putem svakom korisniku društvenih mreža da se objavama uključi u promociju turističkog potencijala svog kraja i tako postane ambasador lepota naše zemlje
Sandra Vlatković
U OKVIRU letnje promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije „Moje leto – moja Srbija“ ove godine prisutna je i jedna veoma zanimljiva novina. Promotivni karavan „Moja Srbija“ posetiće 14 gradova u Srbiji, a utisci koje posetioci dele sa svojim prijateljima i pratiocima na društvenim mrežama prikazuju se u realnom vremenu i na digitalnim bilbordima u gradovima širom naše zemlje!
Na ovaj način, svi učesnici, posetioci karavana ali i drugi zainteresovani korisnici društvenih mreža Tviter ili Instagram, moći će da podele svoje omiljene trenutke, mesta i aktivnosti u svom gradu i sa mnogo širom publikom dodavanjem oznake #MojaSrbija na svoju objavu.
Turistička organizacija Srbije omogućila je ovim putem svakom korisniku društvenih mreža da se objavama uključi u promociju turističkog potencijala svog kraja i tako postane ambasador lepota naše zemlje. Osim njihovih pratilaca na društvenim mrežama, ukoliko su slike koje objave lepe i autentične, velika je mogućnost da će one zahvaljujući inovativnoj LED tehnologiji, i to brendirane u vizuelni identitet naše kampanje Moja Srbija, biti objavljene na digitalnim bilbordima u Beogradu i drugim gradovima Srbije. Do sada se na pomenutim bilbordima našlo preko stotinu ovakvih objava u okviru kampanje „Moja Srbija“.
Za ove potrebe Turistička organizacije Srbije zakupila je digitalne bilborde u Beogradu, Kragujevcu, Čačku, Novom Sadu, Zrenjaninu, Somboru i Vršcu.
Nakon održanih promotivnih događaja u Užicu, Novom Pazaru, Zaječaru, Nišu, Vranju, Požarevcu. Kragujevcu, Kruševcu,Valjevu i Čačku, karavan Moja Srbija ove nedelje posetiće Novi Sad (danas) i Zrenjanin (sutra). Na štandovima lokalnih turističkih organizacija posetioci će moći i da degustiraju karakteristične lokalne specijalitete u skladu sa programom „52 ukusa Srbije“. U pomenutim gradovima, pored samih domaćina, predstaviće se i destinacije koje gravitiraju ka tom gradu, kako bi zajednički predstavili svoju regionalnu ponudu. Posetioce Karavana očekuje i nagradna igra „Koliko poznaješ Srbiju“, kao i vredne nagrade.♦