Uspešno predstavljanje Srbije na sajmu ITB 2016 u Berlinu

Uspešno predstavljanje Srbije na sajmu ITB 2016 u Berlinu

10/03/2016 Off By

ODRŽANA JE PREZENTACIJA SRBIJE I NJENIH TURISTIČKIH ADUTA. POD OKRILJEM GODIŠNJE KAMPANJE TOS „DUNAV, REKE I JEZERA – VODENO BLAGO SRBIJE“ NOVINARI I ZAINTERESOVANI ORGANIZATORI PUTOVANJA SU MOGLI DA SE UPOZNAJU SA BOGATSTVOM I RAZNOVRSNOŠĆU CELOKUPNE TURISTIČKE PONUDE SRBIJE


Info: SANDRA VLATKOVIĆ

U OKVIRU najvećeg svetskog sajma turizma ITB u Berlinu, Turistička organizacija Srbije je na Konferenciju za novinare, pred pedesetak predstavnika uticajnih medijskih kuća iz Nemačke i Srbije predstavila turističke potencijale naše zemlje.

 

Konferenciju za medije otvorila je direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović, koja je istakla značaj nemačkog tržišta za turizam Srbije i kontinuiran trend rasta broja turista koji se iz Nemačke odlučuju za Srbiju kao turističku destinaciju. Labovićeva je ovu priliku iskoristila da predstavi glavnu temu promocije turizma Srbije za 2016 – Dunav i vodeno blago Srbije, koja savršeno koincidira sa zajedničkim interesom naših zemalja koje leže na slivu ove jedne od najvećih Evropskih reka.


Nagrada TOS-u za film o Dunavu na internacionalnom filmskom festivalu

SAJAM turizma u Berlinu tradicionalno je prilika da se održi izrazito cenjeni internacionalni festival turističkog filma „Das goldene Stadttor“. Na ovogodišnjem festivalu priznanje za turistički film otišao je u ruke Turističke organizacije Srbije.

Film TOS-a pod nazivom „Dunav u Srbiji – 588 utisaka“ na ovom prestižnom filmskom takmičenju osvojio je “srebrnu zvezdu“, tačnije drugo mesto. Priznanje je dobijeno u konkurenciji preko 1500 filmova iz 42 zemlje sveta u kategoriji „Turistički film“, po odluci međunarodnog žirija sastavljenog od poznatih stručnjaka iz oblasti filmske industrije, marketinga i turizma.

Berlinski Međunarodni filmski festival „Das goldene Stadttor“ već 15 godina jedan je od vodećih svetskih međunarodnih festivala turističkog filma i multimedije, posvećenih priznanju turističkih produkcija.

Turistička organizacija Srbije za ovogodišnju glavnu temu promocije turizma naše zemlje izdvojila je Dunav i vodeno bogatstvo naše zemlje. Film o Dunavu deo je ove promotivne kampanje TOS-a i prikazuje lepote ovog evropskog koridora na svom toku kroz Srbiju. Snimanjem ovog filma su kroz kameru “uhvaćeni” čarobni detalji reke koja spaja 10 zemalja i preko 100 miliona ljudi, prikazuje raznolikost predela i istorijskih lokaliteta, kao i turističke adute jedne od najvećih i nesumnjivo najlepših reka u Evropi i to na njenom 588 kilometara dugom toku kroz Srbiju.

Putovanje Dunavom je kao poseta muzeju evropske istorije, ispunjena “izložbama” prirodnih dragocenosti i retkosti, dubokim slojevima kulturnog nasleđa, šarolikim životnim stilovima, živopisnim kulturama, događajima i turističkim sadržajima atrakcijama. Dunav je svedok vremena, on je stalan i stalno se menja, Dunav je nit koja spaja!


 

Nakon uvodnih reči, održana je prezentacija Srbije i njenih turističkih aduta. Pod okriljem godišnje kampanje TOS „Dunav, reke i jezera – vodeno blago Srbije“ novinari i zainteresovani organizatori putovanja su mogli da se upoznaju sa bogatstvom i raznovrsnošću celokupne turističke ponude Srbije. Njenim prirodnim bogatstvima, živopisnim gradovima, kulturno–istorijskim nasleđem sa akcentom na ponudu za aktivan odmor u prirodi, manifestacije i gastronomsku ponudu.
Svoju ponudu na konferenciji predstavila je i turistička organizacija prestonice.

Da pomenemo da je prvog dana ITB sajma u Berlinu, štand Turističke organizacije Srbije posetila je Iris Gleicke, poverenica za turizam Savezne vlade Nemačke i parlamentarni državni sekretar u Saveznom ministarstvu ekonomije i energetike, i to u okviru zvaničnog obilaska predstavnika Nemačke Vlade najvećeg sajma turizma na svetu.

Na štandu Srbije na kom se pored TOS-a predstavljaju i turističke organizacije, kao i turistička privreda naše zemlje, Iris Gleicke dočekale su Renata Pindžo, pomoćnica ministra turizma, trgovine i telekomunikacija u Vladi Republike Srbije, kao i Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.

U kratkom razgovoru pohvaljeni su napori Srbije u predstavljanju turističkih aduta naše zemlje na tržištu Nemačke, ali je i iskorišćena prilika da se Gleickovoj uruči prigodan, ali karakterističan i simboličan suvenir iz Srbije, svilena ešarpa na kojoj su predstavljene i povezane naše prestonice – Beograd i Berlin, koja je delo umetnice iz Srbije.♦