U jednoj od glavnih sajamskih hala Trade Centre Arena & Sheikh Saeed Halls, od 19. do 23. februara, svoj proizvodni program promovisale su kompanije iz Srbije: „Tartufi SR“, „The Fun&Fit Company”, „Packom International”, „Laki”, „Master Food”, „Benlia foods”, „YUMIS”, „Master Fruits”, „Sirogojno Company”, „Natura Top”, „Frucom Food”, „Podgorina voće”, „Cold Pressok”, „Tisacoop”, „CG Foods Europe”, „Damar Confit”, „Stanić”, „Minela PR”, „Geneza”, „ITN Group”, „Budimka”, „Mirax Agrar”, „Drenovac” i „Flory”.
Najviše zainteresovanih potencijalnih poslovnih partnera sa kojima su srpski privrednici imali sastanke bilo je iz UAE, Saudijske Arabije, Indije, Kine, Egipta, Libana, Južne Afrike, Rusije, Azerbejdžana, Kazahstana…
Ovogodišnje, 29. izdanje „Gulfood-a”, u Svetskom trgovinskom centru u Dubaiju, ugostilo je više od 5.500 izlagača iz 190 zemalja, a predstavnici naših firmi zadovoljni su učešćem na sajmu, organizacijom i ostvarenim kontaktima uz očekivanje širenja poslovanja na velika svetska tržišta.