Унапређење заштите права и интереса потрошача приоритет

Унапређење заштите права и интереса потрошача приоритет

22/12/2022 Off By BERB

Foto: MUST/Đ.K.

 

Сектор трговине генерише десет одсто БДП-а Србије, а у центру стварања тог вишка вредности је потрошач. У отвореној тржишној привреди, у отвореном друштву, потрошач је у центру економских кретања и зато организацијама које се баве заштитом потрошача морамо дати додатну снагу, додатну подршку како би заједнички успели да обезбедимо ово право које дубоко дотиче сваког грађанина наше земље, изјавио је министар трговине Томислав Момировић након одржаног састанка са представницима удружења за заштиту потрошача из целе Србије, а која се налазе у евиденцији МУСТ-а.

 

„Потрошач није апстрактан појам, то су наши грађани и зато ћемо у наредном периоду, као Влада Републике Србије, заједно са својим партнерима организацијама потрошача, посебан акценат ставити на активности које имају за циљ унапређење заштите права и интереса потрошача“, рекао је министар Момировић.

Министар Момировић је подсетио да је Закон о заштити потрошача усвојен пре годину дана и већ имамо конкретне резултате који поправљају статус наших потрошача. Пратимо са организацијама који су ефекти, како би одређене ствари које треба исправити у наредном периоду исправили, али нема сумње да нови институти као што је вансудска заштита, као што су прекршајни налози дају већ своје резултате и наставићемо да подржавамо наше грађане кроз заштиту њихових права као потрошача.

Састанку је присуствовао и представник Организације потрошача Крагујевца Зоран Николић који је истакао да је кључна функција удружења потрошача информисање, подизање свести и едукација потрошача како би читав овај сегмент био значајно ефикаснији.