Радови на брзој прузи Београд–Нови Сад ближе се крају

Радови на брзој прузи Београд–Нови Сад ближе се крају

18/07/2021 Off By BERB

Фото: МГСИ, Ђорђе Крстић

 

Успели смо да интегришемо сву памет и инжењерску снагу коју имамо у овај пројекат и приближавамо се самом крају брзе пруге  Београд – Нови Сад као првог дела будућег коридора од Београда до Будимпеште, истакао је министар грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић током данашње посете радова у железничкој станици Земун на деоници брзе пруге Београд Центар – Стара Пазова.

 

 

 

Момировић је обиласку радова са руководиоцем пројекта стручног надзора Јанком Ковљенићем разговарао о тренутном стању у изградњи ове деонице, која је максимално убрзана како би се завршила у датом року.

,,Механизација је кључна, ушли смо у електро радове и сигурносне радове, имали смо прилику да видимо како се завршавају грађевински радови овде и станица напредује добро као и свих шест станица на овој траси од Београда до Новог Сада” рекао је Момировић.

Ковљанић је напоменуо да је у последњим месецима извршено значајно убрзање радова који добро напредују, уз одређене проблеме који се успешно превазилазе

,,Саобраћај се одбија по левом колосеку од априла месеца ове године, сада се планира да се пусти део десног колосека који се завршава. Пошто је пруга подељена у два сегмента, један део од Београда до Батајнице је двоколосечни и он је први сегмент ове пруге који је за мање брзине, а од станице Батајнице до Старе Пазове постоји четири колосека, од  којих су два колосека за пруге велике брзине према Новом Саду за 200 км/сат. На овом делу од Београд Центра до Батајнице радови су 95 одсто завршени и очекујемо врло брзо завршне радове на пуштању и десног колосека у саобраћај. Станичне зграде су у функцији рада и оне су око 70 одсто завршене, а на овом целом потезу имамо и четири велика надвожњака на којима се ради интезивно и нема планираних застоја у реализацији” казао је Ковљенић.

Министар Момировић је додао да ће радови бити завршени у предвиђеном временском периоду, после чега следе статичка и динамичка испитивања колосека и пробне вожње, тако да би до фебруара наредне године саобраћај био у потпуности нормално реализован.