Успешно стартовао нови канал комуникације директора са запосленима у Пошти

Успешно стартовао нови канал комуникације директора са запосленима у Пошти

29/04/2021 Off By BERB

Фото: Пошта/Вук Бранковић

Данашњим отварањем директне телефонске линије за комуникацију директора са запосленима у ЈП „Пошта Србије”, у двочасовном трајању, прилику да разговара са вршиоцем дужности директора Зораном Ђорђевићем и извршним директорима, искористило је чак 66 запослених у Пошти.

 

Јављале су се колеге из свих крајева Србије, које су са директором желеле да поделе предлоге, проблеме, недоумице, али и да га упитају о плановима за реорганизацију и модернизацију пословања. Занимала су их и друга питања, од значаја за њихов раднo-правни статус, зараде, могућност напредовања, вредновање радног учинка. Разговоре са запосленима водили су и извршни директори у Пошти Србије.

„Професионално и лично веома сам заинтересован за мишљења, предлоге, размену идеја са запосленима, посебно за потешкоће са којима се суочавају у обављању свакодневног посла. Активно слушање и непосредна комуникација доприносе успешнијој организацији и пословању, а брига о запосленима и активна подршка, мотивисале су нас за увођење овог канала комуникације. Задовољан сам одзивом запослених, као и
квалитетним предлозима које сам данас имао прилику да чујем”, рекао је директор Ђорђевић, по завршетку двочасовне комуникације за запосленима.

Директни разговори директора Ђорђевића и извршних директора Предузећа са запосленима, путем новог канала комуникације, од данас постају пракса у Пошти Србије, и одржаваће се на месечном нивоу.