EKONOMIJA⇒ Bela knjiga je okvir za razgovor i spisak stvari koje treba da rešimo zajedno sa stranim kompanijama,
onlajn magazin za balkansku saradnju
EKONOMIJA⇒Pod sloganom “Utemeljenje robne marke etno proizvoda” Sajam ima prevashodno poslovni karakter, navode njegovi priređivači. Cilj mu je, pre svega, uvođenje tradicionalnih proizvoda u “svet brendova” kroz unapređenje proizvoda, načina njihovog predstavljanja i pronalaženje novih načina prodaje i novih tržišta
Press služba BS
NAJVEĆA regionalna smotra proizvođača tradicionalnih proizvoda namenjenih tržištu održaće se od 26. do 29. novembra u Hali 3 Beogradskog sajma. Okuplja 300-400 domaćih i inostranih proizvođača hrane i pića, pripremanih po tradicionalnim receptima i na tradicionalan način.
Deveti sajam etno hrane i pića održaće se pod visokim pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede i zaštite životne sredine i uz podršku Privredne komore Srbije i Privredne komore Beograda. Na Sajmu etno hrane i pića će se na grupnim štandovima, u okviru regionalnih privrednih komora, zadružnih saveza, lokalnih samouprava, udruženja proizvođača ili samostalno ponuditi više od 1500 različitih proizvoda karakterističnih za uža geografska područja, najčešće ručne izrade od organski gajenih sirovina, koji se prave po posebnoj recepturi i u ograničenoj količini za tržište (“nacionalni specijaliteti”). Na sajmu biće predstavljeni i proizvođači opreme za proizvodnju i čuvanje etno hrane i pića i akreditovane laboratorije za testiranje kvaliteta hrane.
Pod sloganom “Utemeljenje robne marke etno proizvoda” Sajam ima prevashodno poslovni karakter, navode njegovi priređivači. Cilj mu je, pre svega, uvođenje tradicionalnih proizvoda u “svet brendova” kroz unapređenje proizvoda, načina njihovog predstavljanja i pronalaženje novih načina prodaje i novih tržišta, čime bi se ovaj značajan deo etno i kulturne baštine približio i preporučio potencijalnim kupcima – vlasnicima trgovinskih radnji, restorana, hotela, velikih trgovinskih lanaca, njihovim nabavljačima, distributerima, izvoznicima, profesionalnim gastronomima, posebno kupcima iz inostranstva.
Stručni prateći program Sajma etno hrane i pića koncipiran je tako da sistemski podržava zaštitu geografskog porekla, receputure, uvođenje sistema kvaliteta, pravnu zaštitu, unapređenja pakovanja i metoda prodaje i druge oblike promocije najkvalitetnijih proizvoda i proizvođača.
Konačan cilj ove ekskluzivne sajamske manifestacije je afirmacija tradicionalnih proizvoda kao prvorazrednog tržišnog i izvoznog artikla i bitnog elementa turističke ponude. To podrazumeva povećanje broja proizvoda sa zaštićenim geografskim poreklom, poput leskovačkog ajvara, kačarskog meda, homoljaskog meda, duvan čvaraka, futoškog kupusa, pirotskih peglanih kobasica, vurde, spreže ili žmulja, ali i prepeličjih jaja, puževa, nojevog mesa ili tartufa u medu, koji predstavljaju novinu u ovdašnjoj kulinarskoj tradiciji. Džemovi, slatko, kisela zimnica, suvomesnati specijaliteti, mlečni proizvodi, kozji sirevi, med, čajne mešavine, sušeno voće, pekarski proizvodi, vina, rakije… i sami su nepresušan izvor proizvoda od kojih mnogi mogu postati robna marka i važan izvozni artikal.
Već po tradiciji, sajam će dodatno biti obogaćen izložbom rukotvorina, a poslednji dan (29. novembar) obeležiće i, takođa tradicionalna – revija torti u organizaciji “Naše praktike”.
Sajam će biti otvoren svaki dan od 10 do 19 časova (poslednjeg dana do 17 č). <
EKONOMIJA⇒ Bela knjiga je okvir za razgovor i spisak stvari koje treba da rešimo zajedno sa stranim kompanijama,
EKONOMIJA Vučić je rekao da MMF predviđa rast od 1,5 odsto u 2016. godini, napominjući da on misli
EKONOMIJA O karakteru dobiti i gubitka od kursnih razlika svedoči i odredba člana 77. stav 6. Zakona o
EKONOMIJA Ministar privrede Srbije Željko Sertić kazao je nakon potpisivanja da će zahvaljujući tom dokumentu biti otvoreno 1.400