Slučaj dnevnika Kurir: blokiran račun “delo diktatora Vučića”

Izdavačka kuća Adria media grupa (AMG) u vlasništvu srpskog tajkuna Aleksandra Rodića saopćila je u petak da su joj blokirani svi računi.

Ta medijska grupacija iz Beograda u okviru koje posluje i dnevni list “Kurir” navodi da je blokada računa nezakonita i da je izvršena pod pritiskom ‘režima Aleksandra Vučića’, piše Radio Slobodna Europa.
Kako je navedeno, pravni i finansijski timovi Adria media grupe ostali su zatečeni s kakvom je ‘brutalnošću, bez ijednog pravno valjanog razloga, povučen ovakav potez’.
Iz te medijske kuće kažu da su računi blokirani bez ikakvog obrazloženja, bez navedenog iznosa duga za koji se računi blokiraju, kao i bez vremenskog ograničenja.
– Kompanija je jednostavno onemogućena u raspolaganju svojim novcem i podmirivanju svojih obaveza prema dobavljačima, štampariji i radnicima, što dodatno utiče na ugled kompanije narušavajući njen kredibilitet, koji je do sada bio besprekoran, upravo i prema zaposlenima, dobavljačima, štamparijama i ostalim suradnicima, piše u saopštenju.
Dodaje se i da je AMG u posljednjih pet godina isplatila više od 1,6 milijardi dinara Srbiji na ime poreznih obaveza.
U subotu je Kurir izašao s naslovnom stranom na kojoj je fotografija Aleksandra Vučića uz naslov ‘PREKI SUD Diktator Vučić naredio: Uništiti Kurir!’
Zanimljivo je da dobar deo vodećih medija u Srbiji blokadu jedne od najvećih medijskih grupacija u toj zemlji gotovo u potpunosti ignoriše.(Agencije)♦