TOS: počela kampanja za letnju turističku sezonu!

TOS: počela kampanja za letnju turističku sezonu!

18/05/2017 Off By
Turistička organizacija Srbije (TOS) započela je promotivnu letnju kampanju kako u regionu tako i u Srbiji, koja će trajati u periodu od 15. maja do 30. septembra 2017. godine.

U saradnji sa partnerima na lokalnom nivou, turističkim organizacijama, Udruženjem hotelijera i restoratera Srbije HORES, TOS će predstaviti turističku ponudu naše zemlje i pozvati inostrane goste iz zemalja regiona – Bugarske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Rumunije kroz kampanju „Vidi Srbiju – savršen odmor ti je nadohvat ruke“ da svoj odmor ili deo odmora provedu u Srbiji.
Kampanja u regionu sastojaće se iz nekoliko elemenata: medijske kampanje putem televizijskih kanala, digitalnih bilborda, oglašavanja u magazinima i portalima, zatim online kampanje uključujući i „outdoor“ promotivne aktivnosti u okviru četiri događaja koji će biti organizovani u četiri grada Srbije.
Akcenat ovogodišnje promocije u regionu je na festivalima „EXIT“, „Guča“, „Belgrade Beer Fest“, „Nisville Jazz Festival“ i „Nušićijada“. Jačanje ukupnog „brand awarness“-a ovih događaja treba da doprinese ukupnoj turističkoj ponudi i jačanju Srbije kao letnje destinacije.
TOS-ova kampanja u Srbiji promoviše celokupnu turističku ponudu naše zemlje domaćim turistima. Uz podršku Ministarstva za trgovinu, turizam i telekomunikacije u vidu podele vaučera domaćim turistima, Turistička organizacija Srbije pod sloganom „Vidi Srbiju – savršen odmor ti je nadohvat ruke“, emitovanjem spota na televizijskim kanalima, radio stanicama, oglašavanjem putem led bilborda, online kanala i magazina, želi da podstakne domaće turiste da provedu letnji odmor u Srbiji.
Promotivni karavan u regionu, kao i četiri promotivna događaja u zemlji osmišljeni su tako da se u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama gradova u kojima se organizuje promocija i ostalim partnerima u kampanji, na centralnim trgovima kroz animaciju, muziku, promotivne materijale, nagradni kviz znanja i degustaciju karakterističnih lokalnih specijaliteta, predstave destinacije širom naše zemlje.
Broj gostiju iz zemalja u okruženju u Srbiji u konstantnom je porastu poslednjih nekoliko godina, a o njihovom značaju za turizam Srbije govori činjenica da gosti iz navedenih zemalja čine preko 50 posto svih inostranih turista u Srbiji. Pozitivni trendovi nastavljeni su i u 2017. godini. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, u periodu januar-mart 2017. godine u Republici Srbiji boravilo je 234.429 inostranih turista ili 10 posto više nego u istom periodu prošle godine.(Press TOS)♦