TOS: Kineski mediji otkrivaju Srbiju

TOS: Kineski mediji otkrivaju Srbiju

24/11/2016 Off By

 

Učešće NTO Srbije na CITM sajmu i medijski događaj u Šangaju privukli su više od 70 medijskih kuća iz Kine. Tom prilikom direktorka TOS-a, Marija Labović dala je brojne intervjue, koje su objavile TV i radio stanice, časopisi, dnevne novine i internet portali, a preneti su i putem kanala društvenih medija. Saopštenje o imenovanju Chen Denyan za promotera turizma Srbije u Kini preuzelo je preko 800 kineskih medija. U roku od 10 dana od posete Kini, više od 250 objava o Srbiji našlo se kineskim medijima

 

SAMO nekoliko dana nakon veoma uspešnog predstavljanja Srbije i njenih turističkih potencijala na kineskom tržištu, i to kroz sajam turizma CITM u Šangaju na kom je TOS bilo prisutan, organizovane radionice za predstavnike turističke privrede kojoj je prisustvovalo 90 turoperatera iz Kine, i imenovanja  čuvenog pisca iz Kine Chen Denyan za svojevrsnog ambasadora srpskog turizma u ovoj zemlji, mnogobrojni mediji izveštavaju o lepotama Srbije.

Učešće NTO Srbije na CITM sajmu i medijski događaj u Šangaju privukli su više od 70 medijskih kuća iz Kine. Tom prilikom direktorka TOS-a, Marija Labović dala je brojne intervjue, koje su objavile TV i radio stanice, časopisi, dnevne novine i internet portali, a preneti su i putem kanala društvenih medija. Saopštenje o imenovanju Chen Denyan za promotera turizma Srbije u Kini preuzelo je preko 800 kineskih medija. U roku od 10 dana od posete Kini, više od 250 objava o Srbiji našlo se kineskim medijima.

Neki od primera su: intervju Marije Labović na Travel Channel-u pratilo je više od milion gledalaca; radio stanica Orijentalni radio imao je direktan prenos sa medijskog događaja koji je organizovao TOS u Šangaju, i taj prenos je privukao značajno interesovanje; u nekim od štampanih medijskih izdanja, kao što su Shanghai Morning Post i Shanghai Times (sa preko 500.000 tiraža) objavljene su informacije o Srbiji; vodeći kineski online portali, kao što su www.sohu.com i www.sina.com objavili su vesti o turističkim lepotama Srbije; platforme društvenih medija kao što su Luck In-depth Overseas Travel postovali su o Srbiji preko svojih Wechat naloga sa preko 50.000 pretplatnika i kroz TMAG Wechat i video platforme informacije, vesti i postovi o našoj zemlji više od 100.000 korisnika je  delilo i „lajkovalo“; kinesko izdanje jednog od najpopularnijih lifestyle magazina na svetu „Elle“ objavilo je reportažu o Srbiji.

Značajan broj objava o turističkim adutima Srbije koje su privukle kineske medije, a verujemo da će i turiste iz ove mnogoljudne zemlje, tek očekujemo u narednom periodu.(Press TOS)