TOS Nišlijama prestavlja domaći turizam

TOS Nišlijama prestavlja domaći turizam

26/02/2016 Off By
Niška banja

U FEBRUARU, MESECU TURIZMA, TURISTIČKA ORGANIZACIJA SRBIJE (TOS) ORGANIZOVALA JE BROJNE AKTIVNOSTI OKRENUTE KAKO DOMAĆIM, TAKO I INOSTRANIM TURISTIMA, KOJE IMAJU TREBA DA INTENZIVNIJU PROMOCIJU TURISTIČKE PONUDE NAŠE ZEMLJE


Info: SANDRA VLATKOVIĆ

SUTRA, 27. februara, Turistička organizacija Srbije će od 12 do 16 časova organizovati promociju turističkih atrakcija Srbije u tržnom centru „Forum“ u Nišu, gde će uz kviz znanja „Koliko poznaješ Srbiju“ i animaciju kolega iz Turističke organizacije grada Niša informisati posetioce o mogućnostima koje Srbija nudi za odmor.

Sam događaj će biti prilika da se posetioci informišu i o proceduri i načinima preuzimanja vaučera za subvencionisani odmor u zemlji, meri Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija koja je protekle godine dala sjajne rezultate.
U februaru, Mesecu turizma, Turistička organizacija Srbije (TOS) organizovala je brojne aktivnosti okrenute kako domaćim, tako i inostranim turistima, koje imaju treba da intenzivniju promociju turističke ponude naše zemlje.
Podsećamo da je u Mesecu turizma, tačnije prvog februara startovao nagradni kviz znanja „Znanje za putovanje“ na fejsbuk stranici TOS-a, koji će trajati do kraja meseca; TOS je otvorio novi Info centar u Beogradu. TOS je nastupio na Beogradskom sajmu turizma, koji je bio kruna promotivnih aktivnosti tokom meseca turizma, gde su turistički potencijali predstavljeni korišćenjem najmodernijih tehnologija. Biće puštena u rad i reorganizovana, osavremenjena internet stranica TOS-a koja će ići u korak sa aktuelnim trendovima internet komunikacija, kao i besplatna WIFI zona za tranzitne turiste na graničnim prelazima. Turistički potencijali Srbije promovisali su se u TC „Stadion“ u Beogradu, TC „BIG“ u Novom Sadu, dok će sutra ovakva prezentacija biti održana u tržnom centru „FORUM“ u Nišu.
Nakon uspešnih promotivnih kampanja, prošle godine zabeleženo je povećanje broja domaćih turista, i to za 12 posto, što je prvo povećanje broja domaćih turista od 2008. godine. To je podstaklo TOS da pojača aktivnosti na promociji turističke ponude namenjene domaćim turistima. ♦