Novi Sad: Još jedna promocija Srbije u mesecu turizma

Novi Sad: Još jedna promocija Srbije u mesecu turizma

12/02/2016 Off By

SAM DOGAĐAJ ĆE BITI PRILIKA DA SE POSETIOCI INFORMIŠU I O PROCEDURI I NAČINIMA PREUZIMANJA VAUČERA ZA SUBVENCIONISANI ODMOR U ZEMLJI, MERI MINISTARSTVA TRGOVINE, TURIZMA I TELEKOMUNIKACIJA KOJA JE PROTEKLE GODINE DALA SJAJNE REZULTATE


Info:SANDRA VLATKOVIĆ

SUTRA 13. februara, Turistička organizacija Srbije će u terminu od 12-16 časova organizovati promociju turističkih atrakcija Srbije u tržnom centru „BIG SHOPPING CENTER“ u Novom Sadu, gde će uz kviz znanja „Koliko poznaješ Srbiju“ i animaciju kolega iz Turističke organizacije Novog Sada informisati posetioce o mogućnostima koje Srbija nudi za odmor.

Sam događaj će biti prilika da se posetioci informišu i o proceduri i načinima preuzimanja vaučera za subvencionisani odmor u zemlji, meri Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija koja je protekle godine dala sjajne rezultate.
U februaru mesecu, mesecu turizma, Turistička organizacija Srbije (TOS) organizuje brojne aktivnosti okrenute kako domaćim, tako i inostranim turistima, koje imaju za cilj intenzivniju promociju turističke ponude naše zemlje. Prvog februara startovao je nagradni kviz znanja „Znanje za putovanje“ na fejsbuk stranici TOS-a, koji će trajati celog meseca.
Podsećamo da TOS u mesecu turizma otvoriće novi INFO CENTAR u Beogradu i to danas 12. februara, a biće pušten u rad i reorganizovana, osavremenjena internet stranica TOS-a koja će ići u korak sa aktuelnim trendovima internet komunikacija, kao i besplatna WIFI zona za tranzitne turiste na graničnim prelazima. Turistički potencijali Srbije promovisali su se u TC „Stadion“ u Beogradu, sutra u Novom Sadu, dok će krajem meseca ovakva prezentacija biti održana u tržnom centru u Nišu.
Nastup Turističke organizacije Srbije na Beogradskom sajmu turizma – IFT 2016 (18. – 21.02.2016.) biće kruna promotivnih aktivnosti TOS-a tokom meseca turizma, u okviru koga će se turistički potencijali predstaviti korišćenjem najmodernijih tehnologija.
Nakon uspešnih promotivnih kampanja, prošle godine zabeleženo je povećanje broja domaćih turista, i to za 12%, što je prvo povećanje broja domaćih turista od 2008. godine. To je podstaklo TOS da pojača aktivnosti na promociji turističke ponude namenjene domaćim turistima.♦